Kid-A Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Autokorrektur: brontblekk = frontplate ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Hei folkens! No har Kid-A og jeg bytta termostat og kjøleveske på Jettan. E på leiting etter mere deler, og noen til å rette opp den enorme bulken i hekken. Bildet er tatt i stummende mørke, derfor noe dårlig kvalitet! Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Noen som kan hjelpe meg å rette opp denne? Sånn går det når tidligere eier ble litt for ivrig med brekke, og sklitstolpene sto på feil plass;) DaaN Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 du kunne jo ha kjøpt helios sin jetta og brukt den som dele bil :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet Februar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Har gjort litt småting med bilen i d siste. Her er de siste bildene av Jettaen :) Byttet grill, blinkelys og fjernet stygge grøftelys. Bytta bagasjelokk. Helt uten rust! Bytta pasasjerdør. Fikk et strøkent eks på hugger for 200 penga! Montert dørhåndtak uten låssylinder. Byttet speedometer (fra kjedeligste utgave ever) til et med turteller. Denne gamle sliteren blir byttet ut om ikke så lenge, mest sannsynlig 1.8 GTi... Mer blir gjort, følg med! Og kom gjerne med tips og innspill. Har dere strøkne interiør deler og seter er jeg rette mann :) DaaN Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Mener å huske at fremsetene i min er strøkne.. skal ta en tur ut å sjekke i morgen tidlig. har fremdeles bilen om du tregner delebil..hehe. du kunne jo tatt dør og bakluke derfra ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Glemte å si at interiøret skal være svart, og GTi stoler. Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Etter at Helios var så snill å tilby meg dashbordet sitt, måtte jeg ta turen til Hamar og besøke han. På vei til Helios. Helios var så snill å gi meg hans meget strøkne dash, helt gratis:) Dashbordet har byttet eier, og jeg kan kjøre hjem med "mint" dash i passasjersetet! Flere deler i baksetet. Glæder meg til å montere:) Stakkars Jettaen til Helios. Ser du at Jettaen vet at den skal på huggern:( STOR takk til Anders "Helios" !!! Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Synd det der med den jettan te Helios :\ Hadde jeg hatt penger og plass hadde jeg kjøpt den som delebil:\ Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 se der ja.. kom deg velberget hjem med delene.. :) må få si at jeg ser omtrent like sliten ut på de bilda som jeg følte meg ;P også skal det legges til at de delene som Daan kaller "mint" her.. er deler jeg irriterte meg over at ikke var strøkne ;P så får folk sjøl finne ut om jeg er pedantisk eller om daan ikke er nøye :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Hehe, jeg mener selv jeg er pirkete å nøye, og selve dashen var i særs god stand. Noen av de andre delene var kanskje slitne, men ihvertfall bedre enn det jeg har fra før:) Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Noe mer som har skjedd med denne jetta'n eller? Er nyskjerrig som vanlig :) Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Ja, nu har jeg skaffet flere deler til prosjektet mitt. Har vært på Biri Bilhugg idag og henta førerdør og teppe! Æ va så heldig at dama blei med å skrudde, ho e go å skru;) Cathrine har funnet et bra eksemplar av en Golf, her finner vi strøken dør og brukbart svart teppe. Cathrine fikk ansvaret for å låsne alt som trengtes for å få ut teppet. Æ var fornøyd med funnet! På vei hjem hadde vi med oss en tredje passasjer, den nye døra mi:) Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Har oxo ny motor på hånda, og blir å gå for den om ikke noe sku dukke opp. Har skifta baklyktene, for de gamle var urslitte. Litt Rallybil utseende over bilen, nå som ikke bakfangeren er montert på. Tok av fangeren for å få av slepekroken. Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Skal det bli old school jetta? Hadde også vært kult med rally look, dekaler og feite hjul?:D Kult med prosjekter Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg