zckumling Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Skaffa meg nye fangerfester til mine 90fangere. borra nye hull i skjermen slik at jeg kunne feste dem. Men de vil ikke sitte ! Presser de inn i hullene og presser inn den tingen som skal gjøre at de sitter.. men ingen hell.. noen som kan forklare meg eksakt hvordan dette gjøres ? dette er irrrrrrrriiiiiteeereeennddeeeee.. brukte mange timer på bilen igår.. måtte lime fangeren og bytte blinklys etter en krangel med snøskavla. har nå festet fangeren med 1 skrue og tau i håp om at jeg skal få til å bytte fester så fort som mulig.. en annen ting er at det virker som at fronten har segge litt på høyresiden (sett forfra).. er vel ca 1.5-2cm klaring fra fanger til grill.. ser faen ikke ut. noen som vet hva jeg kan gjøre for å finne/rette feil? (var sånn på gamle fangeren også) Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 kanskje den er kollisjonsskada i fronten? derfor den er litt skjeiv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 slakk litt på skruene og legg en kile mellom Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg