Barskekarsten Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Nå har det skjedd 3 ganger på rad: 245 legges ut på finn.no rundt 22 tiden på kvelden. Jeg tenker at det er litt uhøflig å ringe så seint når folk skal sove om en står tidlig opp. Dagen etterpå ringer jeg på bilen rundt kl.9 da er det normalt å starte å ringe privatpersoner synes jeg. ALLE 3 GANGENE HAR BILEN VÆRT SOLGT ALLEREDE. Så skal dere selge en bil og en kar ringer 0100 er det MEG! Sånn da var det ute av kroppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Hehe. Den var nesten god. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Hahaha, er så sant det du sier der, Når fattern leite etter bil for en stund siden og, Hver gang altså.. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Haha, har ein stv til salgs kanskje jeg;) Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg