Sondreland Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Hei igjen! noen som vet hvordan man får av dørpanelene forran på en 6n? skal trekke noen ledninger ned fra noen høyttalere som sitter på innsiden av speilet. Takker for alle svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 (endret) Hei igjen! noen som vet hvordan man får av dørpanelene forran på en 6n? skal trekke noen ledninger ned fra noen høyttalere som sitter på innsiden av speilet. Takker for alle svar:) det er en lett sak. Det er blant annet 2 skruer gjemt bak "håndtaket" på innsiden, du kommer til disse ved å vippe ut plastdekslet. Du må også skru av høyttaleren. Låsepinnen må også av, denne er bare skrudd rett på. Dekslet på innsiden bak sidespeilet må også bort, den er bare til å nappe rett ut:) Nå er det bare til å dra den av, den er festet med noen "propper" rundt hele veien. Men er bare til å nappe til her og der, fast og bestemt, så kommer den av. Vipp til slutt dørhåndtakene inni ut for å få dørpanelene helt av. :) Tror det skulle være alt:) Se også bilder jeg tok når jeg skiftet vindusheis på min, håper at dette kan være til hjelp. ;) Her ser du alle proppene dørpanelet er festes til. :) Endret August 20, 2009 av askoy_s40 Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondreland Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Tusen takk for hjelpen :) nå skal jeg nok få det til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg