Gå til innhold

Mercedes-treff på Notodden 19 september

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

velkommen til alle tilskuere og de som møter med egen bil.

videreformidler dette også her:

http://www.bilforumet.no/190/234487-mb-190-treff-i-notodden.html#post2589916

kl 15.00 på esso på Notodden begynner det 19 september, ser ut som det skal bli kolonne fra sørlandet som kjører opp gvarv og til Notodden.

Så veit jeg det er maaaaasse fine MB'r på Notodden, så her kan det bli en del stas for øyet;)

dette er treff arrangert av 190 klubben, men også andre mercedeser er velkomne, som det står i linken.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Det var et skuffans treff :( vakke mange så mange biler, og bare 3-4 fine noen.

var en en 190 2,5 td der strøken

var a liv på byn etterhvert, prøvde å arrangere no greier utpå tuven igjen men folk stakk før fikk ordna no :(

Endret av Amundsen

Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil)

Volvo 850 Se 94 (Solgt)

Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka)

Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var vel ikke mer enn rundt 30 mercer på treffet, men var jo greit med liv i gata og biler som sirkla til og fra treffet sånn periodevis, spesielt seint på kvelden.

Men kvelden var jævli artig den, fikk både burna og slitt automatkassa mi litt mer så:)

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bygge deg 5-trinns kasse da vettu...

Oppskrift her :-) http://www.superturbodiesel.com/std/617-franken-5-speed-t-323.html

hehehe, det hadde vøri noe å spole med det ja;)

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et skuffans treff :( vakke mange så mange biler, og bare 3-4 fine noen.

var en en 190 2,5 td der strøken

var a liv på byn etterhvert, prøvde å arrangere no greier utpå tuven igjen men folk stakk før fikk ordna no :(

Du er tydeligvis blind hvis du ikke klarte se mer enn 3 fine Mercedeser på treffet.

Det å klare og samle nesten 30 stk 190er er meget bra. Var vel nesten 40 stk MB inne på plassen en periode. Bare fordi det ikke var burning, betyr ikke at det ikke var et bra treff. Poenget her er å treffe likesinnede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amundsen hadde sikkert litt problemer med å se fra verandaen der de satt å gaulet navnet på drømmebilen sin, de var riktignok litt for fulle til å uttale det rett...

Kan vel tenke meg at jeg så 20-30 pene 190`er den lille beita jeg var der, og de fleste var ikke fra tødden...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tydeligvis blind hvis du ikke klarte se mer enn 3 fine Mercedeser på treffet.

Det å klare og samle nesten 30 stk 190er er meget bra. Var vel nesten 40 stk MB inne på plassen en periode. Bare fordi det ikke var burning, betyr ikke at det ikke var et bra treff. Poenget her er å treffe likesinnede.

hakke sagt at det var noen stygge biler der -.-, men je så bare noen par je likte,

Volvo 850 Se 94 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amundsen hadde sikkert litt problemer med å se fra verandaen der de satt å gaulet navnet på drømmebilen sin, de var riktignok litt for fulle til å uttale det rett...

Kan vel tenke meg at jeg så 20-30 pene 190`er den lille beita jeg var der, og de fleste var ikke fra tødden...

og nei je tura ikkje den lørdan der...

Volvo 850 Se 94 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider