Gå til innhold

Haaakon: 84 VW Polo Classic C

Ranger emnet

Haaakon

Anbefalte innlegg

Hei det er ikke vits å legge mye penger på en senkesett på en gammel bil som du sa at bilen er vrakpant men kan hende jeg misforstår.

Men 1 bil er ikke alltid perfekt for å si det sånn..

få noen tøffe felger, og sota ruter så har du en tøff ungdomsbil:) eller sleng revehale på antenna det e tøft det når man har en stil :) :D

Hehe, skal ha speilsoting, eller hva det heter. Bare sån til å kristre på, tenkte jeg. Målet er å komme lengst mulig uten å bruke penger:)

Skal ikke koste på den senkesett, nei:)

Veit ikke om eg vil ha den som ungdomsbil, tror ikke det.

Kjøper nok noe litt nyere:)

Bil:

VW Polo Classic C 84 mod.

Mc:

flere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update 23/8.09

Edit: Hva tror folk om 2 hvite racing striper over bilen? Blir det for harry, eller vil det kle bilen?

Det blir for harry

HÆ?? Hva er det dere SIER?? :D

Her er min bil:

DSC_9529.jpg

Hehe, selvfølgelig er det blodharry, men idet man rullemaler en bil blir den som oftest ganske harry uansett. Så det kommer an på bilen og pengebruken, vil nå jeg si :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Striper blir tøft:D Hadde selv en hvit 87mod Corolla med svarte striper over:D Harry var det og...

Men ikke sett i netting der grillen skal være, mener jeg. Om maskene er for grove, ser du rett inn i frontseksjon, radiator og det blir bare rart. Har prøvd det selv;) Uansett synes jeg det blir stygt.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Heisann :-) Tøff bil.

Jeg har i bøtter og spann med deler til Polo'n din.

Grill med tusen metere og runde frontlys. Panser leppe. Gt instrumenter med turteller. Gt motor 1,3 litt frisert. ca 85 Hk. Lettmetall felger og mye mer. Send melding om du er int.

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Ser ut til at jeg skal hente meg lettmet felger 14" en dag.

Ikke noe spesiellt nytt med bilen. vært litt uheldig og fått et par merker i døra mi. Henta nye ekosoppheng.

-Har du noe deler så legg ut litt bilder!:D

Gidder ikke legge noe særlig med penger i bilen. Men gøy å prøve seg frem litt! :D

Bil:

VW Polo Classic C 84 mod.

Mc:

flere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...