Dr_S Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Lo godt da jeg leste denne! Haha! http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=36354&highlight= Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
action Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 hehe en kaptein forlater aldri skipet sitt. Siter 190e 2.0 - går dårlig og bruker mye bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Virket passe strøken ut.. bilen altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 jævli bra :) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Kommer aldri over ho som leverer bilen på dekkskift, og lar babyen ligge igjen, god mor, eller alle idiotene som har med seg bikkje og har den i bilen når bilen står på verksted, har de noen gang tenkt på at det finnes allergiske mekanikere, eller folk som absolutt ikke liker dem, elelr redde. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Morsom den der! Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Kommer aldri over ho som leverer bilen på dekkskift, og lar babyen ligge igjen, god mor, eller alle idiotene som har med seg bikkje og har den i bilen når bilen står på verksted, har de noen gang tenkt på at det finnes allergiske mekanikere, eller folk som absolutt ikke liker dem, elelr redde. Har jeg aldri tenkt på og kommer aldri til å tenke på heller. Jobber innimellom med å skifte dekk selv og har flere ganger heis opp biler i bukken med hunden baki. Ja jeg har allergi selv men jeg skal skifte dekk på bilen og da er det da riv ruskende uinteresant om det sitter en hund inni bilen eller ikke. Dekka sitter ikke inni bilen men utenfor under;) Kan ikke si jeg forstår det du skriver om at folk er redde heller. Hvis jeg skal få en mekanikker til å se på noe i motoren min eller få en til å skifte dekk på bilen og jeg har hund baki kan han være så redd han vil. Hvis det plager han at det er en hund baki/inni mens han er utenfor så er det han som sliter. Da må han jo bli redd av å gå nedover gata også. Det kan jo være en hund inne ett av husene han passerer. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Har jeg aldri tenkt på og kommer aldri til å tenke på heller. Jobber innimellom med å skifte dekk selv og har flere ganger heis opp biler i bukken med hunden baki. Ja jeg har allergi selv men jeg skal skifte dekk på bilen og da er det da riv ruskende uinteresant om det sitter en hund inni bilen eller ikke. Dekka sitter ikke inni bilen men utenfor under;) Kan ikke si jeg forstår det du skriver om at folk er redde heller. Hvis jeg skal få en mekanikker til å se på noe i motoren min eller få en til å skifte dekk på bilen og jeg har hund baki kan han være så redd han vil. Hvis det plager han at det er en hund baki/inni mens han er utenfor så er det han som sliter. Da må han jo bli redd av å gå nedover gata også. Det kan jo være en hund inne ett av husene han passerer. Hender man må inn i bilen en tur når man skal skru også da.. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Bind fast hunden et sted da vel. Bare husk å stapp'n baki bilen igjen når kunden kommer for å hente bilen :p Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Har tatt et par oljeskift på invalidebiler med eier/brukeren fortsatt i førersetet. Ikke helt det samme, men snodig følelse gir det uansett. Henta en kopp kaffe til han ene, blid og fornøyd fyr. Dessuten var det kjekt å ha en hjelper i bilen når man skulle sjekke lys :) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Min hund hadde ikke sluppet noen inni bilen eller latt noen ta den ut. Så den blir hjemme når bilen skal på verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg