Gå til innhold

trenger svar fort!

Ranger emnet

algaman

Anbefalte innlegg

hei

va og så på bilen igår..vanvitti bil men den overbeviste meg ikke allikavell så veldi..men bilen var allikavell sinnsyk, kanskje d kan ha me å gjøre at d va helt mørkt igår..hehe...men eneste minuset me bilen må være at på girkulen sto det 6-gir og så e d 5-gir på bilen :/ så vi får se hva tiden bringer.. jeg klarte ikke å skrape sammen pengene til idag og han reiser på mandag..så no vil tiden vise!

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boramannen

Post noen bilder av den da!!

Det er ikke du som har eller hadde en Golf IV nettside?

Hadde en nettside tidligere ja.

Har fått meg eget domene som jeg hadde planer om å legge den ut på i ny utgave, men så var de det med tid og ork da:)

Her er et par bilder.

Golf1.jpg

Vinter.jpg

1999 Jazzblå Golf GTI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf4GTI

Hadde en nettside tidligere ja.

Har fått meg eget domene som jeg hadde planer om å legge den ut på i ny utgave, men så var de det med tid og ork da:)

Her er et par bilder.

Meget pen ;)

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by algaman

hei

va og så på bilen igår..vanvitti bil men den overbeviste meg ikke allikavell så veldi..men bilen var allikavell sinnsyk, kanskje d kan ha me å gjøre at d va helt mørkt igår..hehe...men eneste minuset me bilen må være at på girkulen sto det 6-gir og så e d 5-gir på bilen :/ så vi får se hva tiden bringer.. jeg klarte ikke å skrape sammen pengene til idag og han reiser på mandag..så no vil tiden vise!

Som jeg skrev til deg i PM, du kan spare ca 100' på å kjøpe kammeraten min sin istedet... Ikke så spesiell som kenvab sin, men alikevell meget pen bil, link

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Golfen din så meget pen ut den. Hvis du vil at bildene skal vise direkte, i stedet for at det er en link, så trykker du på IMG knappen, og så limer du adressen inn der. Dessuten kan du gjøre dette flere ganger slik at alle bildene kommer i en post. Bildene må også ha fullstendig adresse. Det har ikke det første bildet ditt.

Sånn blir det:

370705-bilde1-img_0121.jpg

370702-bilde1-img_0170.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider