Gå til innhold

Hva slags bil er dette?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

"Kan noen hjelpe meg?" i \hobbyforumet kan vel innrømmes å være malplassert ja. :D

Jeg går for ElCamino eller Ford Ranchero. Er ikke så sterk på amcar og spesielt ikke det stygge syttitallet. Selv ikke japsene holdt sin kopierte stil helt stueren det tiåret.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kan noen hjelpe meg?" i \hobbyforumet kan vel innrømmes å være malplassert ja. :D

Jeg går for ElCamino eller Ford Ranchero. Er ikke så sterk på amcar og spesielt ikke det stygge syttitallet. Selv ikke japsene holdt sin kopierte stil helt stueren det tiåret.

Malplassert eller ikke. Hva gjør ikke en blond mamma for sin sønn når vi på egen hånd ikke finner ut av bilen? Passer som plommen i egget å registrere seg på forumet her ihvertfall da :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malplassert eller ikke. Hva gjør ikke en blond mamma for sin sønn når vi på egen hånd ikke finner ut av bilen? Passer som plommen i egget å registrere seg på forumet her ihvertfall da :thumb

Jeg liker blonde mammaer. :Devil: ehhmm.. :op: mener jeg. :angelsmili:

Jeg elsker 70talls biler, men jammen kom det mye stygt samme tiåret. Kan vel generelt si at de fem årene nærmest 60tallet var bedre enn siste halvdel. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-74, -75 eller -76 Chevy El Camino.

Grillen var uvanlig, så det er mulig det er en spesiell utgave av et eller annet slag.

Det kan vel strengt tatt også være en GMC Sprint av samme årgang.

Takk for svar . Søkte opp bilder på nett og ser den er ganske lik. Men på bilde vi tok var det en kvinne/dame i front/på grillen. Den er vel ikke helt typisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider