ottar Skrevet August 30, 2002 Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 hei. Golf1 min skal på hjulstillingskontroll på mandag. Nokon som har nokre tall og grader eg kan gje mekanikaren? Den org. 0 stillingen er litt kjip, bilen er senka 4cm og skal brukast ein del på bane. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegegjerdet Skrevet August 31, 2002 Rapporter Share Skrevet August 31, 2002 Hjulstillingen ska kunna samanliknast med ei oppbrukte russiske hora! Dao ha du baneinstilling!!!! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 31, 2002 Rapporter Share Skrevet August 31, 2002 han er nesten inne på noe faktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 31, 2002 Rapporter Share Skrevet August 31, 2002 Originally posted by stegegjerdet Hjulstillingen ska kunna samanliknast med ei oppbrukte russiske hora! Dao ha du baneinstilling!!!! lol Godt sagt! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet August 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2002 Hold kjeft Rassen, kom deg i arbeid. Har funne ut at 2-2,5 grader negativ camber og 3mm toe out skal funke til bane. Eller sit eg i eitt tre og jodler no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 1, 2002 Rapporter Share Skrevet September 1, 2002 Det kommer vel litt annpå hvordan dekk du kjører med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet September 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2002 205/45/16 på gate og 195/55/15 på bane. Men eg trur ikkje det betyr så mykje. eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegegjerdet Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 Originally posted by ottar Hold kjeft Rassen, kom deg i arbeid. Har funne ut at 2-2,5 grader negativ camber og 3mm toe out skal funke til bane. Eller sit eg i eitt tre og jodler no? Ha du bjønt å bli frekke i kjeftn din no Jallasport, pass deg elle so ska eg røvkøyra deg me ho Olga! Frao Gåpn te Dalen............... pao Gåpnasiao! fystemann te Alsmo!!! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg