Teide Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Jeg har tenkt å bruke Ditec på den ny bilen som kommer snart,lakken er hvitt men ikke metalisert,derfor tenkte å beskytte lakken med dette produkt.Prisen kommer for 4100 og etter 18 måneder skulle ha etterbehanling,pris 2000 Kr. Er noe som har erfaring med produktet? Anbefales? Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Bare den erfaringen at det blir penere med en ekte voks. Man føler seg også bedre av å gjøre jobben selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 For den vanlige mannen i gata som ikkje er interessert i bilpleie, er det ikkje dumt! Men eg og har høyrt at det blir blankare med vanlig voks. (du må antagligt væra bilpleietulling for å sjå forskjell! ;) ) Er nok positivt ved salg. Neste år skal eg kjøpe meg nyare bil, men eg vil helst ikkje ha ein som er behandla med ditec e.l. (fordi eg er ein bilpleietulling! ;) ) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilgr Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 tok tefcar behandling på merca mi. Det vart heilt konge. Angrer ikkje. Tror ditec er i samme duren. Kombinert med å vaske bilen med svamp og autoglym sin shampo conditiner.(grønn farge)ikke glem en skikkeli skinn/microfiber klut. Blank bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 tok tefcar behandling på merca mi. Det vart heilt konge. Angrer ikkje. Tror ditec er i samme duren. Kombinert med å vaske bilen med svamp og autoglym sin shampo conditiner.(grønn farge)ikke glem en skikkeli skinn/microfiber klut. Blank bil :) Høyres bra ut! :) Men bytt ut svampen med ein vaskehanske, bruk 2 bøtter og bytt ut såpa di. (desidert den dårligaste såpa eg har vært borti!) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg