Sondreland Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Heisann! Har nettop kjøpt meg et 4" komponentsett som jeg er veldig fornøyd med, da det er den eneste lydkilden jeg har i bilen savner jeg naturligvis litt bass og det jeg da lurer på er om det finnes noen elementer med litt bass i som er så lettdrevne at de to resterende 45w portene på spilleren min klarer å drive dem, og dermed gi LITT mer fyldig lyd? Er klar over at jeg ikke kan forvente meg noen kraftig bass, men litt mer fyldighet hadde hjulpet meg godt i den lille bilen min... Takker for alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Hvilken bil og hvilken spiller er det du har da? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondreland Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 har en polo 6n, spilleren er jeg neimen ikke sikker på merket. Den er to-tre år gammel, med effekt på 4*45, tror det er en panasonic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondreland Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 rettelse: det er en pioneer spiller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Kanskje en ørliten aktiv sub hadde vært tingen? Hvis ikke så er verdien som heter signal\noise eller S\N eller effektgrad eller hva det står på alt ting, en indikasjon på hvor mye effekt du trenger får å få høytaleren til å spille. høy effektgrad vil si lettspilt (en verdi på over 100 er høy) En lav verdi vil si tungdrevet(verdi under 90 er typisk tungdrevet) Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg