Mr.T Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Endelig, etter en stund med ulidelig venting er min r32 på vei, takket være min kjære bror aWeX og Asim. Bilen blir sendt fra Dubai i dag og forventes å være i Oslo om ca. 30 dager. Fikk nylig bilder av rattkonverteringen og bilen forsåvidt og må si jeg er veldig fornøyd. :D Skulle ha lagt ut bilder av den etter konvertering, men er ikke sikker på hvordan jeg gjør det. Kan man bare legge ut linker eller kan man også legge ut bilder som man allerede har på maskina?::rolleyes: Siter -Honda Civic V-tec -Nissan Skyline R-32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 må nok legge ut linker ja. Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 hmm.. får få brodern til se på saken :D Det er han som kan data :op Siter -Honda Civic V-tec -Nissan Skyline R-32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 EDIT: Jeg har bildene, kan legge ut senere i kveld hvis du vil. Men har ikke tid til å resize nå. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 høres bra ut. takker og bukker :D Siter -Honda Civic V-tec -Nissan Skyline R-32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Her er noen bilder av kjerra di ;) Har en hel haug til også, men dette får holde for denne gangen iallfall ;) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Nice:D :cool: Men, sett de felga på en Saab istedet;) Mods og effekt på denne?? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Ikke rart denne går..du har jo ikke fått med luftfilter engang! FREE FLOW.. hehe :D Sweet ombygging da! Skal seriøst få tak i meg en konvertert skyline jeg også! Må bare selge mamma først....noen som er int? :op Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Sitat Originally posted by Wicked Ikke rart denne går..du har jo ikke fått med luftfilter engang! FREE FLOW.. hehe :D Hvordan ser du det? Bildet slutter jo midt på lmm:rolleyes: Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Sitat Originally posted by nissan s13 Hvordan ser du det? Bildet slutter jo midt på lmm:rolleyes: Hehe godt poeng. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaRunix Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Bilen kommer til norge med disse felgene: :D Siter x Mazda 323 GT-R x 89` Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 WOW ! Vanligvis så er jeg jo helt blokka når det gjelder andre merker, men den der var jo sinns kul:cocain: Gratulerer med en FET bil ! Noen specs på effekt, understell, etc...?? mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaRunix Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Står litt mer om bilen i denne posten her .. Siter x Mazda 323 GT-R x 89` Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalix Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Sitat Originally posted by Wicked Ikke rart denne går..du har jo ikke fått med luftfilter engang! FREE FLOW.. hehe :D Sweet ombygging da! Skal seriøst få tak i meg en konvertert skyline jeg også! Må bare selge mamma først....noen som er int? :op Åssen ser hu ut ? Bilde? Pris ? Hehe...Pen Bil forresten... Siter x1990 Ford F-250 XLT Lariat (solgt og savnet) -1974 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Sitat Originally posted by dalix Åssen ser hu ut ? Bilde? Pris ? Hehe...Pen Bil forresten... :D HAHA! Hu ser ikke ut... Prisen kan vi bli enige om.... Bilde....vel.....tror ikke det egner seg på et bilforum...heldigvis. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg