fordmk2 Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Ønsker å kjøpe Mim, allycat, shmidt revolution eller andre litt klassiske felger som kan passe på min ascona b:) 4x100 13-16" Oddgeir Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 et stykke unna men .. : http://www.bilforumet.no/felg-and-dekk/234677-allycat-rally-special-revolution-melber-felger-13-14-4-100-a.html Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 http://www.bilforumet.no/felg-and-dekk/234327-brock-b6-nylakkerte-nye-dekk.html Dette vil passe opal! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordmk2 Skrevet August 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 litt smale de allycatene, og brockene ble litt dyre:/ Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 har disse til salgs => til 3000 med nye dekk og greier :) er 7x15 4-100 med ET30 Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordmk2 Skrevet August 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 (endret) bittelitt høyt impress, men kan du skaffe et bilde rett på felgen, skal fotoshoppe den på:) edit: også av alle felgene?:) Endret August 23, 2009 av fordmk2 Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 er på tur til Hardanger, og felgene ligger i hønefoss :) Men de er pene og helt rette :) De ser slik ut rett på: Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Jeg har disse om det kunne være interessant...? 4500kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordmk2 Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 hmmm dimensjoner og innpress..?:) mattig felger..? var ut å målte, exip felgene ble endel for langt inne på bilen:/ men synes de var tøffe så absolutt et alternativ:) (med spacere) har ringt halve landet etter mim og (!allycat 13x8!).... Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Synd det da :> Hadde de på golf 1 caben min, synes de passet som bare det :> men du får gi en lyd om det er intr. allikevel da iallefall :) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 (endret) hva med disse? 4000,- 205/15¨ Endret August 25, 2009 av dirtyfunker Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 hmmm dimensjoner og innpress..?:) mattig felger..? var ut å målte, exip felgene ble endel for langt inne på bilen:/ men synes de var tøffe så absolutt et alternativ:) (med spacere) har ringt halve landet etter mim og (!allycat 13x8!).... Mine er 7 eller 7,5x15, 4x100 et husker jeg ikke i farten, kan sjekke om interessant... Merket er "Fondmetal" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordmk2 Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 dirtyfunker : borbet felger de der..? har lett litt etter borbet cw, ligner litt på de der Badabom: sjekk et og bredde en gang du får tid;) Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Det er melber felger, kan sjekke litt med innpress osv hvis du er intressert!? Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordmk2 Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 njaa tenker eg må halde mej litt til klassiske felger:p Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg