The cowboy Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 mare lurer.. åffer er det ikke lenger lov med attachments?? ikke at jeg har noe imot det..bare lurer som sagt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 det er for å spare trafikk på serveren og regninga vår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Det tar på for mye på serveren. Det tar stor plass, altså blir det dyrt. Vil du ha et sted å legge filer kan du jo alltids følge guiden i signaturen min ;) Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Slim! Det tar på for mye på serveren. Det tar stor plass, altså blir det dyrt. Vil du ha et sted å legge filer kan du jo alltids følge guiden i signaturen min ;) var ikke det det sto på.. men jeg hadde en liten ting som sto under "my brain is" og den er no borte.. grunnet dette.. derfor jeg lurte bare.. må skifte signatur..hehe!! og til deg Håkon A..oki..daså.. tenkte meg at det kunne ha noe med det å gjøre.. håper det ordner seg sånn at vi kan få ha de der igjen en gang i framtiden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Jeg så ikke Håkon sitt svar. Jeg hadde åpnet mange vinduer og gikk gjennom de. Da jeg kom til dette vinduet hadde han allerede svart ja... Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Håkon, dette med at bilder i signaturen kun vises som en link, er det permanent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Håkon, dette med at bilder i signaturen kun vises som en link, er det permanent? det kan jeg ikke svare på ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg