BjørnarGolf Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Hei Skal sote bakruten samt bak siderutene. Siderutene er jo ikke noe problem å ta ut, men bakruten? Noen som har jort dette? må du kjøpe nye pakninger etter å ha tatt den ut? Er det mye jobb? Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Kom ijenn ! Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 er den limt? eller ikke? er den limt må du skjære. hvis den ikke er limt må du brette ut "lista" på ruta innvendig og ha tråd rundt hele og ta den ut på den måten;) samme måte når den skal inn igjen men ha en som kan presse den inn,så best å være 2, en presser og en drar. er den limt må du gjøre rent å ha på rutelim å sette på ruta å legge på noe så den presser ned til limet er tørket. Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Er faktisk litt usikker om den er limt eller om det er pakning :P Har sotet rutene uten å ta di ud, blei ikkje fornøyd. Når eg fusta ska soda ska det ver perfekt, ikkje sånn jalla me bobbler å dritt. Takk for svar, rekne me eg snart prøve å jør dette. Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Ingen som har jort dette, og vil dele erfaring? Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oizann Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Må vel være noen her som vet hvordan man plukker ut bakruten? Jeg er nysgjerrig på dette selv :-) Siter [ ]1997 Mercedes E420 (sleeper) [X]1995 Vw Golf (solgt) [X]1987 Mercedes 230TE (solgt) [X]1993 Mercedes 320CE (DELEBIL) [X]1986 Mazda 626 GT Coupe (VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet August 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Jeg kan sikkert lage en DIY link når jeg skal gjøre dette, så får jeg bare ta d som d kommer med bakvinduet :P Men sidevinduene fikser jeg lett :) Men nå i uken skal jeg skifte en knute som lekker vann, og utløyserlageret i cluthcen, så må bli t helga eller uken etter.. Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg