Gå til innhold

Kaddis sin Garasje> oppdatering akkurat nå ;)

Ranger emnet

Glenn Are

Anbefalte innlegg

• Svar 493
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

Da er tiden inne for å begynne med litt vårskruing på Kaddis gården, ser over slanger og alt av ting som kan gi en lekkasje.

44478e15.jpg

f20da9de.jpg

038697f1.jpg

e882d2c9.jpg

4fb235de.jpg

50502124.jpg

Dette røret holdt ikke til de temperaturene som leverandør sa... grrrrr

3969b758.jpg

Ikke noe negativt i bånnpanna, bra!!

fa6215a0.jpg

67c09d57.jpg

post-50007-13804853928592_thumb.jpg

post-50007-13804853928644_thumb.jpg

post-50007-13804853928744_thumb.jpg

post-50007-13804853928839_thumb.jpg

post-50007-13804853928898_thumb.jpg

Endret av Glenn Are

kontakt på: 46809400

Kaddis-Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du i hvertfall sikret mot lekkasje for en senere anledning, selv om du da ikke har mulighet til å følge med på vesken som strømmer gjennom. Men du har vel uansett en beholder du kan kikke oppi da og se om det har kommet noe rusk der ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Glenn, jeg har ett spørsmål:

Du sveiser aluminium med TIG ikke sant? Jeg sitter ofte hele dager på skolen og kun øver meg på å sveise alu med TIG. Jeg har ett problem og det er når jeg begynner sveisen eller skal sette ett punkt - er utolig vanskelig å få det til å smelte sammen i starten og starten blir som regel veldig stygg. Men når jeg sveiser meg bortover så blir det veldig fint, er bare starten som blir mygla... Har du noe spesielt triks der?

Sorry for offtopic, men siden kaddis er pro i alusveising så tar jeg meg den friheten å spørr! :D

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du pedal eller bryter?

Med pedal er det veldig greit for da har jeg alltids apparatet justert maks ut, så da begynner du fra 0amp for å si det sånn, men bruker du bryter på pistolen din så må du oftest starte fra ett punkt på amp og da er det vanskeligere å starte pent også. Jeg er ikke så god til å forklare men er dette jeg ser for meg.

Hvilket apparat bruker du?

kontakt på: 46809400

Kaddis-Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider