tuure Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 hei. lurer litt på hva jeg kan gjøre for å få superben min til å dra litt bedre. kjører 03 superb med 1,9TDI som allerede er chippa. folk driver å prater om at det funker å sette inn lastebil turbo å en intercooler men noen som veit åssen dette funker i praksis? noen forslag til hva jeg kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 trur nokk du må gjøre litt mer en det :D ville vell kanshe skaffet en 130hk 1.9tdi først, den er vell rundt 160hk på chippet.. har hørt at noen har fått økt effekt etter å bytte til dyser som fungerer bedre.. vet ikke hvilken 1.9tdi du har.. er ganske mange forsjellige.. Trur ikke det blir no bra med lastebil turbo og intercooler :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg