HHA Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Vil det si at om man kjøper en premiumvoks fra Swissvax av typen Shield som inneholder teflon, at lakken vil lide av det? Da hadde ikke den voksen vært under eie av Swissvax lenger, for å si det sånn :) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetild Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Slenger meg på her jeg. Jeg fikk min bil ditec behandlet når den var kliss ny. Noe som forsåvidt var bilselger som betalte. Syns dette funket greit, da jeg ikke hadde noe som helst av tid eller plass til å gjørra det sjæl. Fikk den rebehandlet etter 1 år, og da så jeg at de korrigeringer som ble gjort, var små. Var fremdeles swirls i lakken, men den var lidderlig blank. Nå har jeg gjort en innsats selv, med meguiars sine håndprodukter, og en godt dose egeninnsats. Og resultatet er MYE bedre, synnes jeg selv i alle fall. Se resultater her: http://www.detailersclub.no/forum/topic/4165-min-avensis-2008-mod/ Etter å ha lest meg litt opp, samt satt av tid, er det på det å anbefalle på det sterkeste å gjøre dette selv. Får MYE gode produkter til samma pris som en ditec rebehandling. Klin til, meld dere inn i dcn.no, og bli hekta. (det er lettere gjort en sagt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg