Gå til innhold

go-cart?

Ranger emnet

Hans

Anbefalte innlegg

Originally posted by Laaars

85.000 RPM???

85000/60 = 1416 RPM i SEUNDET???

Stemmer dette?!?

Det er jo umennskelig fort...

umenneskelig,ja.. nå er det ikke en tråbil heller, så sansynlig kan det vel være fordi..

i turbinsammenheng er ikke 85k så sykt.. det er ganske mange rpm på en turbo også..

syklende :-)

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

85.000 RPM???

85000/60 = 1416 RPM i SEUNDET???

Stemmer dette?!?

Det er jo umennskelig fort...

RPM i sekundet høres kansje litt rart ut. Rounds Per Minutes i sekundet lissom :rolleyes:

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Originally posted by 98GTwagon

Det der har jeg ingen tro på i det hele tatt. En Go cart med 1500 hk ? Go carter veier ca 100 kg og ikke f.. om den som var filma hadde 1500 hk. Her heiser jeg flaggetbullshit

Ville du smelt gassen i bånn med 1500 hest på en go-kart?

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ostby

Ville du smelt gassen i bånn med 1500 hest på en go-kart?

er du klar over hvor mye hk 1500 er eller ? Dette blir som ghostrider bare 10 ganger verre. Det står at hans hayabusa har 499 hk. Det tror jeg lite på.. Har snakket med en som kjører motorsykkel-drag. Han har en forlenga kawasaki zx 12 m 350 målte hk. Det er noe HELT sinnsykt som det flytter seg. 1500 hk i en go cart er helt latterlig. Hadde jeg kjørt go cart med 150 hk så hadde ikke jeg tråkka bånn gass. ikke f.. om de klarer å dra så mye hk ut av en liten go cart. I don't believe it

:fingers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 98GTwagon

er du klar over hvor mye hk 1500 er eller ? Dette blir som ghostrider bare 10 ganger verre. Det står at hans hayabusa har 499 hk. Det tror jeg lite på.. Har snakket med en som kjører motorsykkel-drag. Han har en forlenga kawasaki zx 12 m 350 målte hk. Det er noe HELT sinnsykt som det flytter seg. 1500 hk i en go cart er helt latterlig. Hadde jeg kjørt go cart med 150 hk så hadde ikke jeg tråkka bånn gass. ikke f.. om de klarer å dra så mye hk ut av en liten go cart. I don't believe it

Nå snakker vi ikke noen vanlig motor her heller da, vi snakker turbinmotor. Og som sagt så tok de 25% av kreftene ut av turbinen. Det vil altså si 375 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider