PlenKlipper Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Hei, :) vurderer å kjøpe subwoofer til bilen min. Så er spørsmålet, er det verdt å hive inn et par tusen kroner ekstra for å ha to 12"'ere, eller vil det holde med en 12"'er? Kjører en Saab 9-5 hvis det skulle hjelpe å svare på spørsmålet =) -takker for alle svar =) Siter -98 Saab 9-5 2.0t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 spørs helt på hvilken sub du kjøper deg det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 ...og hvor kraftig forsterker du har/skal ha, og hvor høyt du vil spille, og hvor bra det skal spille bla bla... ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlenKlipper Skrevet August 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 ok. originalanlegget er ganske bra i bilen, men føler at jeg trenger litt mer trøkk. Trenger ikke være slik at man hører musikken over flere mil, men litt *dunk-dunk* utenfor bilen er et pluss. har sett på dette anlegget: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=5398&katid=40&mid=m436&id=&vn=736 Vil dette holde? Siter -98 Saab 9-5 2.0t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Det der vil bare lage bråk, og ikke pen lyd... Jeg ville heller gått for en slik: http://bilstereo.no/m/shop/?produkt=4025&katid=28&mid=m436&id=&vn=736 Og en slik: http://bilstereo.no/m/shop/?produkt=4082&katid=37&mid=m436&id=&vn=736 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlenKlipper Skrevet August 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 ok. men da må jeg kjøpe en kasse og montere elemtet selv? og hvorfor tror du dette elemtet er bedre enn RF sitt? Siter -98 Saab 9-5 2.0t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 ok. men da må jeg kjøpe en kasse og montere elemtet selv? Bilradiospesialisten har vel en butikk i Sandnes ennå, stikk bortom der så hjelper de deg med alt det... de har også Polk MoMo'en som Cossie lenket til. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 ok. men da må jeg kjøpe en kasse og montere elemtet selv?og hvorfor tror du dette elemtet er bedre enn RF sitt? Jeg tror ikke det, jeg VET det... RF er ikke lenger hva det en gang var, de har på en måte stagnert mens andre merker har utviklet seg, og passert RF for lenge siden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlenKlipper Skrevet August 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 ok, takk for hjelpen. Da tar jeg meg en tur ut til bilradiospesialisten =) Siter -98 Saab 9-5 2.0t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg