bilgal86 Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Hei. noen som vet om det fins solfim til bil med rødfarge? Mørk rød eller no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Ja, rød får du. Men jeg vet ikke hvor :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Det er firmaer som gjør det men vet ikke hvor du får kjøpt selv, der kan jeg bare hjelpe med blå=P Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet August 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Okei :P Hadde iallefall vært arti å prøvd d :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Finnes en rød/oransj film fra Foliatec. http://www.foliatecshop.co.uk/shop/foliatec-universal-window-film-flame-orange-p-153.html Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet August 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Okei :P men var noen sinnsyke priser da. Mener de virkelig 71.99 pund for 1 rull 76x300 cm ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 sinnsyke priser om du skulle ha rød, for de der var oransje uten antydning til rødt. Her har du rødt og andre fancy ting http://www.windowtintfactory.com/index.php?cPath=41 Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet August 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 joda. okei, den filmen var rød ja, bare synd rullen bare var 20x100. Kan ikke legges på et bilvindu iallefall :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 (endret) 20x100 ja... I usa vel. Har vel tommer der :) Pluss at det de selger er jo for å legge på bilvinduer. Endret August 22, 2009 av Auda Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet August 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Okei. Regnet ut at da blir det ca 50.8 cm x 255 cm :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakerman Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Hei. noen som vet om det fins solfim til bil med rødfarge? Mørk rød eller no? ja.ja ja finnes i massevis...:) har jeg på firmabilen. egentlig en jævla dritfilm men....:)ser ut som bilen bak er i fyr å flamme...;) helge norli i molde har. frodes lakk å karosseri molde skaffer å legger på...:) Siter Mvh B.Aasen Opel Astra G N`joy 1.6 twinport Ford Mondeo 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet August 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 ja.ja ja finnes i massevis...:) har jeg på firmabilen. egentlig en jævla dritfilm men....:)ser ut som bilen bak er i fyr å flamme...;) helge norli i molde har. frodes lakk å karosseri molde skaffer å legger på...:) hehe, okei :P Ser det bra ut med rød film eller ser det helt for jævlig ut? :P hadde iallefall vært morro å prøvd ;) Vet du om det koster mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakerman Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 hehe, okei :P Ser det bra ut med rød film eller ser det helt for jævlig ut? :P hadde iallefall vært morro å prøvd ;) Vet du om det koster mye? skader det å prøve noe "nytt" som få folk har da?:p forjævlig å forjævlig....spørs hva du selv synes det...:) skal det på den røde volvon på bilde? blir et fint orange lys inne i bilen i sola da..;) nå har jeg kun hattt dette på firmabilen min da,å den er rød med rød film på rutene... ser bra ut på den... men du,selger ikke reklamebyråer slik film da? kom på dette nå..:) pris aner jeg ikke desverre... Siter Mvh B.Aasen Opel Astra G N`joy 1.6 twinport Ford Mondeo 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet August 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 skader det å prøve noe "nytt" som få folk har da?:p forjævlig å forjævlig....spørs hva du selv synes det...:) skal det på den røde volvon på bilde? blir et fint orange lys inne i bilen i sola da..;) nå har jeg kun hattt dette på firmabilen min da,å den er rød med rød film på rutene... ser bra ut på den... men du,selger ikke reklamebyråer slik film da? kom på dette nå..:) pris aner jeg ikke desverre... Nei, egentlig ikke :P Hadde tenkt at jeg skulle ha rød film på den røde volvon ja :P okei :) Vet ikke, tenkte jeg skulle dra til en kar som holder på med sånt i dag :P får kanskje vite der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet August 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 I neste uke får glasservice en prøve på en mørkerød solfilm. Så da skal æ dit å se om d kan passe på biln ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg