dirtyfunker Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Var og hentet denne i sta: Hvor skal den sitte? Trodde den skulle gå tvers over bagasjerommet i bilen, men den er 20 cm for kort? Skal sitte i en opel corsa b forresten Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 hake så jævlig peil på corsa.. men den der ser mere ut til å være en form for avstiver på forstillinga di!? sikker på at den ikke får plass i motorrommet ditt eller no sted mellom rammevangene forran/bak under bilen din? jeg har masse slikt på min for meg virker det mre som en rammeavstiver Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 har du noen link på nettet til hvor du handlet dette? regner med at du kjøpte på gundersen? hva heter staget! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet August 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 har du noen link på nettet til hvor du handlet dette? regner med at du kjøpte på gundersen? hva heter staget! På nettsiden til Gundersen står dette:FJÆRTÅRNSTAG 036RG41INF B Corsa 1.4 16v, 1.6 GSI 16v. Og på pakken står det samme serienr og ¨barra duomi opel corsa gsi 16v infer reg acc z03¨ Er dårlig på italiensk Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 har du testa om den passer i motorrommet ditt? med tanken på formen! men når jeg ser infestninga på den tror jeg fortsatt den skal under bilen no sted! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet August 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 skal gå ut og måle litt nå. Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet August 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Ble ikke noe smartere:hvaskjera Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 nei nei, dette hører hjemme under bilen din den, den skal byttes ut med den du har, mener den skal sitte framme, du ser det når du gjekker den opp ;) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 da hadde jeg rett da..! sikkert til å spenne opp rammevangene dine eller mellom bærearmene dine for å stive opp traversen! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet August 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 hehe, ja. da må jeg ut å skru. Takk for hjelpen Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg