cbastus Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Hva er normal innpress på en 2006 Golf 4motion sportsline for 17" felger? På sharif.no får jeg anbefalt ET45 på 17" til denne bilen, ser andre butikker leverer ET35. Slik jeg forstår det vil i så fall yttekanten på Sharifs felger sitte lenger inn mot bilen, altså at mer av hjulet er under hjulbuen, stemmer dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 ET 35 stikker utenfor om felgen er 8,5" bred. Orginalfelgene i 17" har ET 51-54 Kjøp 18" om du skal ha kule felger. Og kjøp noe annet enn jallafelger fra Shariff. Hadde 20" på min 2,0 FSI (17" på vintern) og det var ikke så stor forskjell i komfort mellom 17 og 20" Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Orginal ET på en MK5 er 45. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Orginal ET på en MK5 er 45. Orginal ET varierer med felgstørrelsen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg