rover400 Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Hei! Da jeg polerte bilen for et par uker siden, fikk jeg desverre en del polering på de sorte plastlistene som går rundt bilen. Jeg trodde egentlig ikke at dette var noe stort problem, men det viser seg at det er umulig å få vekk. Noen som vet hva man kan gjøre/bruke for å få fikset dette? Ser jo ikke så pent ut med masse hvite flekker på listen. Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Silikonrens, det tar det meste. Så går du over med vinylfornyer etter at silikonrensen er spylt av med vann. Har hvertfall jeg brukt, og det funker finfint Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Autorange dewaxer kan brukes, men Nanosvamp tar faktisk mye det også, og JA polish sitter bra godt, i allefall om det har fått stått og bakt seg i sola... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg