Gå til innhold

SE HER! bilstereo, hushøytalere, senkesett!

Ranger emnet

kimmen

Anbefalte innlegg

da jeg holder på å skal flytte om ett par uker så har jeg litt overflødig bilstereo og annet jeg ønsker å få solgt da dette tar opp unødvendig plass

Jbl Power p-6550c kompsett. 6,5" mellomtone, 1" diskant og delefiltre. 1000,- pluss frakt

Mac Audio 4 kanals forsterker, 4x75w rms i 4 ohm. 800,- pluss frakt

Rockford Fosgate T1 12", 2x2ohm, 600w rms. 1500,- pluss frakt

til rf t1 subben ble det bygd en kasse ut ifra nøyaktige mål fra rf i 19mm mdf. denne er trekt og det hele. denne kan følge med mot tillegg. det som er litt morsomt er at ikke ett av elementene som jeg har testet i denne kassen har spilt dårlig. http://www.rockfordfosgate.com/scrip...%3Afaqs.faq_id

har også en subkasse i 22mm spon med målene 16cm topp dybde, 38cm bunn dybde, 45cm høy og 99cm bredde. ca 82 liter. er ett hull til 12" samt en 4" aeoroport. kassen passer dønn inn i en passat stv 3b/3bg, audi a4 og sikkert flere. kassen er trekt. kostet meg 837,- å få den ferdig utskjært. (ja det er dyrt og prisforskjeller så det holder rundtom). BUD?

har også ett sett med "nye" Cobra senkefjærer til passat 3b. senker 40mm fremme og 30mm bak. brukt knapt 2 mnd før jeg gikk over til coilovers. 1000,- pluss frakt

har også ett par Qln Artech 8 som skal byttes ut. 2500,-

Audison Vrx 6.420ex

6 channel amplifier

4 x 75W @ 4 ohms + 2 x 85W @ 4 ohms

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18624146

kom gjerne med fornuftige bud, også på sms.

bilder kommer etterhvert. info kan også søkes frem på google.

tlf: 40045814

Lenke til kommentar
Del på andre sider