Monthy Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Hei, må skifte hjulsensorene mine siden antispinnen ikke fungerer. Så på bakhjulene på min 1997 stasjonsvogn at det var noe for for sensorer der og. Trodde det var kun på framhjula? Noen som vet? takker for svar Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Er en pr hjul ja. Sjelden alle er ødelagte Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet August 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 siden antispinn ikke fungerer men ABS fungerer. Er det de framme som er gåen eller de bak? har to til framhjula liggende. Sånn logisk sett er vel de bak kun for ABS og framme for både ABS og antispinn? Siden den er framhjulstrekte. kan jeg tenke meg hvertfall. Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Det kan jo være noe annet som er problemet da Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Det elendige antispinn systemet er styrt av en liten motor (HCU) med egen wire til gasspjeldet. Den sitter bak høyre frontlykt. Er ikke noe ukjent problem at den slutter å funke. Mitt tips er å se litt nærmere på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet August 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 hvordan kan jeg finne ut at det er den lille motoren som er gåen då? Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Sjelden jeg driver noe med de gamle bilene, så det greiene der husker jeg ikke. Vet bare at de går istykker. Forhør deg med et Ford verksted, eller prøv å send en PM til Mondeo her på forumet (hvis han fortsatt er aktiv). Han har sikkert peiling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Den antispinnfunksjonen der er ikke verdt bryderiet med å fikse den engang. Såfort det blir litt glatt må den slås av uansett, ellers kommer man knapt nok opp noe sted... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet August 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 skal i grunnen bare fikse det siden jeg er drittlei den varsellampa som lyser i dashbordet. :P Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Hvorfor kjører du ikke innom ford og tar en diagnose i stedet for å reparere masse feil som ikke er der? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 eller prøv å send en PM til Mondeo her på forumet (hvis han fortsatt er aktiv). Han har sikkert peiling.Hei hei, hadde to svar i denne tråden før deg:) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Hei hei, hadde to svar i denne tråden før deg:) Ja dem sier det er øya man blir blind på først :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg