millhouse Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Nå har det skjedd igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg solgte bilen min en 740 tic til en bekjent av meg i høst. Han var så uheldig og kollidere på tirsdag kveld,bilen ble tauet opp på et verksted i sentrum av Våler i Solør. (rett v vålerbanen) Natt til i dag er det noen svin som ser sitt snitt til og rappe diverse deler fra bilen. Det som mangler nå er : Front spoiler/fanger Type Hällsjô 850 R Kan sees på hjmmesiden http://www.hallsjostyling.com/index.htm En TYPE SKODA OCTAVIA WRC vinge. Justerbar. Sjelden vare av en vinge. Kjøpt på http://www.realcar.se Kn filter og side blinkers av type Volvo s80. DISSE DELENE ER HØYST ØNSKELIG OM NOEN KUNNE HJELPE OSS OG FINNE IGJEN. Har bilder av bilen med deler på,hvis noen kunne hjulpet meg og lagt ut disse hadde d vært fint. Mvh Anders m Kan jo ta med at delene er lakkert blå mettalic,front fangeren er skadet send gjerne en sms 92867241 Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 for en tøff bil.. hi hi.. utrolig..;) :) :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Fy faen så trist! rett og slett trist! Men hvem sin foriskkring går det på i denne saken? verkstedet eller hans egen? Etter å ha lest om dette gang på gang her på forumet tørr jeg ikke sende bilen min til verksted! Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ougkim Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 bare å ta med seg balltre og øks å begyne letingen det Siter Bmw 320 E30 (supervinterbilen) RX7 fd heyyou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 puke Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg