PrinsWilhem Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 yummy Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4GTI Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Pen den ja. Vet ikke helt om jeg liker de doble rørene bak. Hadde vært bedre med eksos som var mer integrerte i bakskjørtet, og at de var helt runde. Men skjermbreddingen var rå.:) Siter 1999 Jazzblå Golf GTI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Januar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 JA, eneste jeg stussa på også.. Skulle vært imellom fangern den eksosen.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Fin golf det der.. Konge bredding også! ..men likte ikke helt toppstripen bak.. virker så jalla.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 ....smak og behag kan diskuters, men jeg gidder ikke... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg