Gå til innhold

Litt film fra Drift trening(www.maniac-drifters.com)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

bilen er veldig lett å kontrollere... 20cm er litt overdrivi, men tanke på at det sitter 19" på forann(hever bilen ganske mye) Viktigste er å få den stivere og ikke lavere.

og bilen er orginal bortsett fra gule koni bak. prosjektet er nettopp påbegynt derfor er den slik den er.

senking/oppstiving og turbokonvertering pågår i skrivende stund.

maniac-drifters fordi vi hadde lyst. vi føler selv vi er litt gærne og gir f... og er ikke redd for å bruke redskapen. Er det noe gærli i det?

Endret av Carzone Vectra

-1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk

-1994 Opel Omega B Gate prosjektet

-1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter"

x1997 Opel vectra b turbo (c20let)

x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er noe galt i å bruke bilen .. overhodet ikke! synes bare at maniac drifters høres ut som en flokk 16 åringer som nettop har fått trimma sin første moped.. men det er nå bare meg!

først og fremst. skal du ha deg en drifte bil bør du kvitte deg med 19" funker med 18, ideelt med 17.

Bilen M Å !!!!!! senkes! du kan ikke ha en bil som er stiv og fortsatt høy nok til å dytte et reservehjul under bilen!

om du selv ser på bilder og video har du ufattelig mye bodyroll! og det kommer av høyt tyngdepunkt. ergo... den er for høy;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er noe galt i å bruke bilen .. overhodet ikke! synes bare at maniac drifters høres ut som en flokk 16 åringer som nettop har fått trimma sin første moped.. men det er nå bare meg!

først og fremst. skal du ha deg en drifte bil bør du kvitte deg med 19" funker med 18, ideelt med 17.

Bilen M Å !!!!!! senkes! du kan ikke ha en bil som er stiv og fortsatt høy nok til å dytte et reservehjul under bilen!

om du selv ser på bilder og video har du ufattelig mye bodyroll! og det kommer av høyt tyngdepunkt. ergo... den er for høy;)

poenget er at demperne er gåene. altså bilen løfter seg greit i front så lenge det er orginal dempere. ja bilen skal senkes og bilen skal ha andre hjul. men siden denne er tatt rett fra veien og ut på banen. er den som den er. jeg veit hva jeg vil og skal gjøre. bilen skal ikke påkostes i hue og ræva. det er den ikke verdt. dette er noe jeg trener med nå. så kanksje det blir japse neste år.

når det gjelder navnet så er det sikkert smak og behag. mange andre teite navn ute å går også...

yngste i gjengen er vel 25 og eldste 50+++....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poenget er at demperne er gåene. altså bilen løfter seg greit i front så lenge det er orginal dempere. ja bilen skal senkes og bilen skal ha andre hjul. men siden denne er tatt rett fra veien og ut på banen. er den som den er. jeg veit hva jeg vil og skal gjøre. bilen skal ikke påkostes i hue og ræva. det er den ikke verdt. dette er noe jeg trener med nå. så kanksje det blir japse neste år.

når det gjelder navnet så er det sikkert smak og behag. mange andre teite navn ute å går også...

yngste i gjengen er vel 25 og eldste 50+++....

Bilen så jo ut til å spinne.. trenger jo ikke påkost i hue å ræva for det.

har du sveisa diffen på denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orginal diff... bilen går som en ræv:) orginal 2,0gl. må jobbe for å holde´n.

koster mer å bygge denne fra bånn en å kjøpe en ferdig japse. får mye billig uten skilt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orginal diff... bilen går som en ræv:) orginal 2,0gl. må jobbe for å holde´n.

koster mer å bygge denne fra bånn en å kjøpe en ferdig japse. får mye billig uten skilt:)

Sveis diffen din så får du deg en sjokk opplevelse! du vil få feelingen av 50hk til! mye lettere å kontrolere.. den tar seg ikke inn under slædd og blir plutselig mye mere morro!:zzzz:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveis diffen din så får du deg en sjokk opplevelse! du vil få feelingen av 50hk til! mye lettere å kontrolere.. den tar seg ikke inn under slædd og blir plutselig mye mere morro!:zzzz:

glemte et ord der:P mente orginal diff sperre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte et ord der:P mente orginal diff sperre...

haha.. da erre å sette i gang trimminga! og mere fart inn i første svingen;!) et fett tips er å lære deg å brekket! tøm gira inn i første svingen 120 burde holde, napp brekket og led videre gjennom på effekt og vekta på bilen;!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på filmen clutcher jeg til i ca 100-110. brekket begynner å bli dårlig. (har brukt det opp snart:) )skulle hatt noe hydralic:)

takk for tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider