mitnick Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Kjøpte nylig en cosworth scorpio og tenkte på å kanskje ta motoren fra den og putte i en granada, lar det seg gjøre og hvor vanskelig er det? Scorpio'n jeg har er automat, og vil ha manuell i granada'n..hva gjør jeg med det? Hva bør jeg gjøre med det som blir igjen av scorpio'n? er ganske lite rust, chassi har gått 21 800 mil og er i bra stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Om scorpioen eri ganske bra ststand så kan du jo selge den i deler, cossie pleier å være godt utstyrt. Alt går, og om du søker litt finner du iallefall 1 granda med 2.9 24V Cosworth BOA her på forumet, skal visst ikke være stort verre å bygge om enn til efi 12v ettersom jeg har forstått. skal du bygge om til manuell er det greieste å få taki svinghjul og kasse fra en 2.9 med MT75-kasse, ellers så passer alt av kasser til køln-sekser, men MT-75 skal være det beste å kjøre med til den motoren, eller det vil si svinghjulet til MT75. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaartenE Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 ta å se på sidene til caprisport, http://www.caprisport.com. der står det om bytte til 2,9 i en capri. noe av dette burde være greit å se på for deg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Grandisjohn her på forumet har jo masse deler fra en Scorpio i sin Granada. Han kan sikkert hjelpe deg med dette :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg