firelude Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Hei folkens ! Jeg har noen lettmetallfelger med boltsirkel til Ford . Disse skal jeg sette på en Peugeot . Samme boltsirkel men senterhullet er større til Peugeoten . På disse felgene er det 2 ulike senterhullåpninger . Det sitter en kon som reduserer hullet slik at de passet til Ford . Når jeg skal bruke de på Peugeoten blir senterhullet litt for stort , gjør dette noe ? Hvist en drar boltene likt bør de senterer felgen....eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4 tdi Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 http://www.martins.no/tilbehør/senterringer.aspx Siter 2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Slikt henger på veggen på enhver dekksjappe. Det er bare å stikke innom. Hvis du har dreiebenk og er litt fingernem, kan også lage dem selv. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firelude Skrevet August 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Hjertelig takk takk ! Da ordner ting seg . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg