soNiXx Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Er det noen flere her inne enn meg som syntes reklamen er hysterisk morsom? :p haha! Jan eggum reklamen er jo faktisk ganske genial den og! Hørte rykter om at Øystein Sunde skal stille i en reklame og. det må jo bli bra! Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 den var real væffal:!) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 haha.. denne å Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet August 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 hahahaha. Så jævlig bra "Da jeg skulle legge christoffer". Så fantastisk bra. :p Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Var sikker på at han skulle klikke når han fikk vann over seg jeg men, neida han beholdt roen :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Det artigste med reklamen er jo når han passasjereren som sitter på med Schanke tar godt tak i håndtaket etter forbikjøringa :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Denne ble lagra på pc'en. hehe konge Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg