Gå til innhold

Rød Sierra Coswort sedan med ettertenning, ----Porsgrunn

Ranger emnet


anders92

Anbefalte innlegg

Hei hei! Jeg og en kompis var akkurat ute på Hovet i Porsgrunn, og vi hørte et jævelskap av noen lyder, så vi sprang bort til hovedveien for å se hva som kunne bråke så jævlig og høres så hissig ut.

Og da kom det som lagde lyden! En rød Sierra Cossie Sedan, med noen klistremerker i siderutene bak, og i det han ga på var det som å være i himmelen! Den lyden der hører man bare ellers på rudskogen! Det må vel minst ha vært 400hk i den i følge mine beregninger, med ettertenning som smalt som hagleskudd.

 

Mulig jeg skriver langt og det kan virke dummt, men det eneste som kan beskrive den er; SYK!

Også lurer jeg på om noen har noe info om bilen da :)

 

Bare skrik ut om du vet noe om hva som sitter i den eller om du har sett den selv! :naaaws

 

MVH. Anders :crazysant:

:-) BMW E36 325ic

X - Renault 5, 1.1 Rattatoii!

X - Opel Omega B, 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var nok en bil med responsanlegg... Fyller i prinsipp turboen med bensin når man slepper gassen, senker tenninga masse og sørger for å skyte igang turboen ved pådrag igjen. For å unngå lag. Funker som tusan men sliter sinnsykt på turbo og topp....

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok en bil med responsanlegg... Fyller i prinsipp turboen med bensin når man slepper gassen, senker tenninga masse og sørger for å skyte igang turboen ved pådrag igjen. For å unngå lag. Funker som tusan men sliter sinnsykt på turbo og topp....

 

Lurte på om det kunne være respons, men undra litt på om folk heiv det på biler til gatebruk :P

:-) BMW E36 325ic

X - Renault 5, 1.1 Rattatoii!

X - Opel Omega B, 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Kan du lære meg å regne ut sånt? :D

 

haha, du hører og ser som regel litt forskjell på 2 og 4 hundre gamp :P

Jeg skal ikke si for sikkert hva som satt i den, men har sett biler med både mye og lite hester.. og den falt ikke under kategorien "lite hester" :ass: :)

:-) BMW E36 325ic

X - Renault 5, 1.1 Rattatoii!

X - Opel Omega B, 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, du hører og ser som regel litt forskjell på 2 og 4 hundre gamp :P

 

He he. Nå skal jeg være litt slem:) Du sier du ser forskjeld på 2 og 4 hundre gamp. Men du klarte ikke se forskjeld på 4 og 650 gamp;) som er en større diferanse?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår