vectra ronny Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 skal bytte bunnpannepakning på min vectra 93n modell. da må jeg ned med røret som går fra manifolden og ned. noen som vet om det trengs en ny eksospakning når jeg monterer det sammen igjen? ellers noen gode tips til hvordan få løsne boltene greit uten å knekke de? de har aldri vært tatt av så lenge jeg har hatt bilen og det er 150.000 km. mvh ronny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectradieselgutt Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 spray boltene godt me 5-56 eller noe lignende før du prøver å løsne på di. Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Når du løsner boltene så kan det være greit å skru litt inn, så ut, så inn så ut til du kjenner at mutteren løsner ordentlig. Bruk også stålbørste på gjengene for å få av den verste møkka. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra ronny Skrevet August 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 okay. da prøver jeg dette, så skal jeg gi en lyd å si hvordan det gikk. takk for hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra ronny Skrevet August 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 hva med eksospakning?må den byttes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectradieselgutt Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 den trenger sikkert ikke å bli byttet vis den ikke er ødelagt da. Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg