Gå til innhold

Bilder av prosjekt..

Ranger emnet

greenrallye

Anbefalte innlegg

HAHAHAHA!!!Den pystete cooleren da......:D :D Hvem har svetsat den cooleren forresten??Må snart tenke på en til min bil også.Er det Pauter råder som ligger der??Synes faktisk PO rådene er mye bedre finish på,de er helt rå!!!!!Bare synd jeg kjøpte de like før jeg kom i kontakt med en som kjenner han som eier PO fabrikken i Finland!!Da skulle jeg fått kjøpt 5 råder til cirka 7 lapper,Crower råder blir laget hos PO i Finlad for så å bli skipet over til USA.Same shit,different wrapping.Hva slags sotvifte skal du ha på den lille 1,8 litern din??

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

pauter raader ja.. De er ikke ille de heller. holder jo til godt over 600hk ihvertfall.. De kostet jo 680dollar. og med dagens kurs er jo ikke det ille.

Det er TCR som lagde cooleren. Nestegang skal jeg ta den store. he he.. TCR lager det du trenger. Har veldig bra priser ogsaa..

Vet ikke helt hva slags turbo jeg skal ha enda. Tenkte paa en Turbonetics T3\04 av ett eller annet slag. Med 60/1 hifi kompressorhus.. Har du noen forslag?

Hvordan gaar det med prosjektet ditt? Legg ut noen bilder da..

Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.)

X Volvo 360 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Trenger noen som kan mekke meg komplett eksos med dobbel potte bak (utblås på hver side) og eksosmanifold med plass til turbo.. kan TCR det? (les dette TCR :)

Må bare begynne å prøve å kjøpe inn ting til turboprosjekt, ellers blir bare penga borte i alt annet møkk! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Må bare begynne å prøve å kjøpe inn ting til turboprosjekt, ellers blir bare penga borte i alt annet møkk! :)

:D sant det...

Jeg tar meg en tur på vrakeren en gang i mellom for å se om det er noe billig godis der. Har jo i hvertfall skaffet meg en halvgod intercooler så nå mangler jeg bare resten ;)

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...