DelPiero Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Hvilket japansk merke mener dere er det beste sånn generelt sett? Nesten hver gang noen skal ha seg billig bil eller førstegangs bil så er det noen som svarer kjøp Toyota, går og går.. Hvorfor? Er toyota virkelig så mye bedre en de andre? eller er det bare "inn" å si at Toyota er så bra? Jeg har i allefall meget godt inntykk av Mazda og Honda. Honda feks er jo generelt mye bedre å kjøre en Toyota og har mer utstyr. Andre japanske biler har jeg ikke noe erfaring med. Hva mener dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 (endret) Nissan hårfint foran Honda.. Nyeste skyline imponerer veldig når det gjelder kjøreegenskaper, Honda lager en av de fineste bilene nå til dags(sikter til nye accord sport) Så er jo en av favorittene min imprea wrx(sedanversjonene) og lancer evo. Toyota laga siste råe bilen på 90-tallet(supra mk4) Nå er det bare små og kjedelige biler, samt arbeidsbiler. Endret August 24, 2009 av merce-123 Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Jeg har aldri skjønt hvorfor folk anbefaler Toyota over alt annet japse. De fleste japser har god driftsikkerhet i likhet med Toyota. Toyota har fått et rykte på seg for å være skuddsikkert, men jeg kan ikke si at jeg har den erfaringen utover det som er vanlig med de andre merkene. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Mazda, Honda og Mitsubishi (og til en viss grad Nissan) er de eneste japsene som etter min mening er verdt noe nå til dags. Resten er sjelløst, kjedelig og ... kjedelig. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Subaru ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 må da bare legge til at jeg aldri kunne kjøpt toyota sjøl rett og slett fordi de er for kipe og så langt jeg har erfart er mazdaen min MINSt like driftsikker som en toyota. MEN mazdaen min er langt i fra like traust og kip som en toyota, jeg trives rett og slett ikke i toyota.. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg