Gå til innhold

Test drive unlimited! HJELP!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har akkurat kjøpt meg test drive unlimited men har problemer med online gaming. det sier følgende: this can take up to 90seconds to connect to the tdu server, så logger den inn men jeg kan ikke se et sted hvor jeg kan klikke og spille online. har hatt problemer med det lenge:) så håper noen "erfarne" gamere kan hjelpe meg ut av problemet:)

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det på PS2, og da startet man online-spill fra start-menyen. Har aldri prøvd det, men når den er logget inn, rekner jeg med spillet starter som vanlig, og du kjører freeride sammen med andre spillere. Hør på forumet på http://www.gamereactor.no om noen vet det der. Ganske bra spillside det:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det på PS2, og da startet man online-spill fra start-menyen. Har aldri prøvd det, men når den er logget inn, rekner jeg med spillet starter som vanlig, og du kjører freeride sammen med andre spillere. Hør på forumet på http://www.gamereactor.no om noen vet det der. Ganske bra spillside det:)

Takk for infon:) jeg har prøvd alt men finner liksom ingen i freeride. men skal skjekke siden:)

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ikke får beskjed om at du ikke ble logget på så er du online...

den kobler deg til og lar det se start menyen som normalt! bare at hvis du for eks går inn på hardcore mode så møter du andre på nettet som kjører rundt i stede for "pc`en" med andre ord Botsene/ai`ene/"pc`ene" blir byttet ut med andre spiller og spillet er helt likt som offline ellers

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ikke får beskjed om at du ikke ble logget på så er du online...

den kobler deg til og lar det se start menyen som normalt! bare at hvis du for eks går inn på hardcore mode så møter du andre på nettet som kjører rundt i stede for "pc`en" med andre ord Botsene/ai`ene/"pc`ene" blir byttet ut med andre spiller og spillet er helt likt som offline ellers

Ossen kan jeg gå inn på hardcore mode?

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må du ha runda spillet :) og hvis du ikke har det så kan du gå inn på "arcade" eller den vanlige modusen du!

tingen er det at når du "råner" rundt så finner du ingen med engang men etter kanskje 5-15min så dukker det opp "puljer" med biler som du kan kjøre med :)

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider