Gå til innhold

Martin's Vectra A (SPIKER)

Ranger emnet


Hansen89

Anbefalte innlegg

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heh, eg hadde no blitt rimeleg forbanna hadde eg venta en mnd på feil fjøre, ville ikkje hatt den so lav, men får sjå korleis de går :P

 

er siste gang jeg handler noe der isåfall!! Tror det kan bli bra med 60/60 jeg, men for se når jeg får dem på. Det var faktisk med TUV papirer på dem også. Er det stress å få godkjent i vognkort da?

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tåkelys ska ikkje brukast når det er mørkt ;)

for å få godkjent senkesette må du ha dokumentasjon på lysjustering å firhjulskontroll.

 

Si det til resten av norge som kjører med tåkelys på om kvelden da!! Er fult klar over at det ikke skal det, men forsatt kult med gult lys da:) Kunne blit kult med gule parklys og tåkelys:)

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er det mye arbeid med montering av senkefjærer? Aldri gjort det før, klarer jeg det med hjelp fra Haynesboka? Sykt lyst til å få på senkefjærene og har ikke penger til å få verksted til å gjøre det, syns det er litt bortkasta penger om jeg kunne klart det selv!

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står fint beskreve i haynes handboka.

lett som en plett å byte bak, meir jobb framme, du bør ha litt verktøy å ei fjørklemme..

 

Oki, men det høres jo bra ut:D Da Skal vi ikke se bort ifra at det blir montering av nye fjærer neste helg:D Verktøy har jeg masse av hjemme i garasjen til mor:D

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Sote blinklys foran + Sideblinker

- Sote Baklys

- Montere 60 - 60 Fjærene

- Fikse Brekwire

- Lakke vinterfelga sorte

- Montere Tåkelys

 

Også må jeg få kobla om cd spillern. Den har ikke noe memory:( jævla iriterende igrunn! Skal det ikke bare være og bytte om gul og rød da bak på spillern da? Men problemet er at jeg ikke får den ut, og tør ikke å dra og herje så mye:(

Endret av Hansen89

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår