Gå til innhold

Martin's Vectra A (SPIKER)

Ranger emnet


Hansen89

Anbefalte innlegg

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

holder på å bestille senkefjærer nå. Har det så utrolig mye og si på merke på kvaliteten på noe fjærer bare? Funnet noen på 35/35 på mobilsentrum.no for 1000lappen, også har streetdesign.no noen senkefjærer for 1000 lappen med 40/40. Burde jeg gå for dem 40/40 fjærene?

 

Streetdesign's Senkefjærer

Mobilsentrum's Senkefjærer

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og før du polere, for det ska du gjere, plukka du av emblema på bakluka og dørlistene. men sjå om lakken er fin bak listene før du rive dei av :P

å få vekk hengarfeste godamnit! :p

 

Dør listen du tenker på? Er dem bare limt rett på? ikke noe hull bak eller no? er grise styggt med hengefeste ja, men har faktisk brukt det mye i det siste på grunn av flytting osv. Så det står til det ruster av (Tror ikke det er så lenge til:))

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er berre to stripe med karosseritape..

ei lett soting på lyktene bak hadde gjort underverk btw ;)

og det er berre to skrua for å ta av kroken, de gjorde eg før so la eg kroken ilag med reservehjulet og stripsa opp stikkontakta.

 

aha, men da skal du ikke se bort i fra at dem tar kvelden nei:) Har lyst på orginalt sota lykter som sitter på tubro eller 4x4. Men dem er kanskje litt sjeldene å få taki? joa, er ikke noe stress og fjerne, men om du ser så er bakfangern min sjært til DRIT styggt rundt henge feste. (Var sånn når jeg kjøpte den) Og blir enda mer synelig med hengefestet av:(

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dei ligge ikkje å slenge rundtom men går å få tak i..

ta f.eks litt raude sotespray på blink/ryggelys, so svart på alt og klarlakk..

gjorde det på sånne lykte du har og det blei knall.

ikkje heeilt lovlig farge på ryggelys men :D

 

hehe, ja. Forse hva jeg gjør. Kanskje jeg er heldig og kommer over noen:) Men forslag til hva jeg brude velge av senkefjærer eller? blir det for mye med 40/40 på 17" 215/45? Og hvem av de tre stedene burde jeg kjøpe senkefjærene?

 

http://www.bilforumet.no/vectra/236449-valg-senkefjaerer-vectra-a.html

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår