Gå til innhold

Martin's Vectra A (SPIKER)

Ranger emnet

Hansen89

Anbefalte innlegg

du burde ikkje ha 215/45, blir for stor rulleomkrets..

205/40 eller 215/40, eg ha brukt begge.

med dei dekka er 35-40 senk passeleg, eg personlig syns 60 blir alt for mykje..

senkefjøre får du nesten over alt, men viss du ikkje ska byte demperane (som du absolutt bør gjere til en type berekna på senk) bør du senke maks 30, likevel slite du demperane enormt mykje meir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du burde ikkje ha 215/45, blir for stor rulleomkrets..

205/40 eller 215/40, eg ha brukt begge.

med dei dekka er 35-40 senk passeleg, eg personlig syns 60 blir alt for mykje..

senkefjøre får du nesten over alt, men viss du ikkje ska byte demperane (som du absolutt bør gjere til en type berekna på senk) bør du senke maks 30, likevel slite du demperane enormt mykje meir.

Tull.. kan fint kjøyre med 40 senk uten å vere bekymra for dempera

94- Omega 3,0

98- Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger 3 senterringer til felgene mine, han jeg kjøpte av sa han hadde funnet dem. Men får aldri noe svar på om han har sendt dem:S Noen som vet hvor jeg kan få skaffet senterringer? Er det bare å dra innom en dekkbutikk, har dem sånt i forskjellige størrelser liggende?

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sikringskapet i vectran min så er det lagt opp sikringer til el.vindu, er bare å sette sikringen rett i. Ligger det klart for å montere el.vindu i bilen da? For er noen steder i sikringskapet hvor det skal sitte noe sikringer til noe annet ekstra utstyr, men da er det ikke mulighet til å sette inn sikring, det er det til el.vinduene. Noen som vet?

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir senterringene sendt i morra, så kommer vel en gang i neste uke:) Men til helga så hadde jeg planer om fjerne listene langs døra, noen som har gjort dette her før? Noe bra fremgangs måte? Dem sitter jo limt, kan det være smart å varme forsiktig på listene med hårføner så limet løsner?

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er lurt å varme litt fyst ja, eller du kan skjære dei av med f.eks fiskesnøre. Men då ha du en del jobb med å fjerne limrestane..

eg gjorde begge dele men var best å berre rive av

aha, men om jeg river av så følger vel lakken med også vel:S Gjorde det når jeg rev av refleksplata bak hvertfall!

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider