Gå til innhold

Martin's Vectra A (SPIKER)

Ranger emnet

Hansen89

Anbefalte innlegg

hæhæ :P

gjekk heilt fint med meg, men viss du har dårlig lakk eller viss dei ha blitt festa med sterkare tape slite du..

då skjære du dei av..

limrestane fjerna du med citrusrens eller lignande

Planene er å få på sort bakplate der uansett. Vet vel ikke hvor jeg kan få skaffet det? Jepp, skal prøve på det med fiskesnøre:)

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer mere bilder starten av neste uke:) Skal få kjøpt noe som jeg kan få fjernet de små restene av limet som sitter igjen på dørene. Også blir det soting av baklykter og blinklys! Også må jeg få kommet meg på hoggern å kjøpt meg to nye hovedlykter! Har knekt et feste på hvert hovedlys så pærene går hele tiden:(

Noen som har prøvd Cool Blue (Xenon-liknende lys, 4000K) pærene fra mekonomen? Lyser det noe bra? Tenkte å prøve det i hovedlyktene og tåkelytene.

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der kom seg der..

dei pærene er sikkert berre jall å vekkasta penga men du kan jo prøve :P

ha du ikkje vurdert å byte dei kvisene av nåken sideblinklys? :D

eg ha berre universale frå bilxtra med lett soting, er jævla månge so ha dei men ser iallefall vesentlig beire ut..

kan foresten selge deg billig svarte ubrukte angel eyes lykte som blei skada under frakt, trur det var ett stag for lysjustering innvendig so knakk, innmaten flytta litt på seg..

Endret av Dimmu87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

der kom seg der..

dei pærene er sikkert berre jall å vekkasta penga men du kan jo prøve :P

ha du ikkje vurdert å byte dei kvisene av nåken sideblinklys? :D

eg ha berre universale frå bilxtra med lett soting, er jævla månge so ha dei men ser iallefall vesentlig beire ut..

Hmm, kjedelig å kastebort 500kr på lysepærer ass! HeHe

Jo dem har jeg vurdert lenge vet du:) Tenkte å bytte dem med Astra F sideblinker med litt soting på:) For se om jeg finner noen når jeg skal på hoggern:)

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider