Gå til innhold

Forza 2 Time attack!

Ranger emnet

Mr_Ford

Anbefalte innlegg

Jessda! da har jeg fått dilla på Time attack og ettersom alle andre kjøre måter er blitt dekt i forza så fyrer jeg opp med time attack!

Regler!

-bytter bane hver mandag(hver uke).

-Alt under S klasse er lov og kan modifiseres opp til Klasse U.

-Fri modding av bilene (kan ha U klasse til og med) her er det rett og slett bare om å gjøre og kjøre fortest!.

-Tiden må dokumenteres med bilde av skjerm eller andre bilder for at den skal være gyldig!.

-Ingen maks HK eller Vekt.

da begynner vi med:

Tsukuba (den lange versjonen)

Resultat av Tsukuba:

Vinner:xxx4

Bil: Porsche cayman

Tid: 00.49.833

Bane: Tsukuba

Klasse: U

resten:

Mr_Ford

Bil:Nissan Skyline R32

Tid: 0.50.070

Bane:Tsukuba

Klasse: U

Neste Time attack Bane blir Laguna Seca Starter fra og med Mandag 31/8.

Endret av Mr_Ford

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jau men en Sklasse bil som er tunet opp til U er jo UMULIG og slå rek med bil under S klasse som og er tunet opp til U... hvis du skjønte hva jeg mente der... S klassene med mods er overlegne mot en for eks Evo som er tunet til u klasse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I time attack er det mer morsomt desto lavere klasse man har.

Jeg kjører "time attack" i klasse D på Tsukuba. (prøver å komme høyt på scoreboardet.. og der er jo alle tidene til ALLE som har kjørt forza) Ligger snaut sekundet bak verdens beste nå med dårlig instilt girkasse. (kassa satt opp etter Laguna Seca)

Ikke no slår følelsen av å slå sin egen pers med et par tusendeler :win

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit har fått pressa meg ned i 0,50,** med en r32 skyline i u klasse på tsukuba nå! bilder kommer senere :)

vi gjør det sånn at dem som har tider og poste,poster dem også legger vi en liste på toppen på tsukuba! og lager en ny en med Neste bane på mandag... bare skriv hvilken klasse du kjørte tiden i etter tiden din :)

Endret av Mr_Ford

Lenke til kommentar
Del på andre sider