Mr_Ford Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 (endret) Jessda! da har jeg fått dilla på Time attack og ettersom alle andre kjøre måter er blitt dekt i forza så fyrer jeg opp med time attack! Regler! -bytter bane hver mandag(hver uke). -Alt under S klasse er lov og kan modifiseres opp til Klasse U. -Fri modding av bilene (kan ha U klasse til og med) her er det rett og slett bare om å gjøre og kjøre fortest!. -Tiden må dokumenteres med bilde av skjerm eller andre bilder for at den skal være gyldig!. -Ingen maks HK eller Vekt. da begynner vi med: Tsukuba (den lange versjonen) Resultat av Tsukuba: Vinner:xxx4 Bil: Porsche cayman Tid: 00.49.833 Bane: Tsukuba Klasse: U resten: Mr_Ford Bil:Nissan Skyline R32 Tid: 0.50.070 Bane:Tsukuba Klasse: U Neste Time attack Bane blir Laguna Seca Starter fra og med Mandag 31/8. Endret August 30, 2009 av Mr_Ford Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Ferrari F50 GT kommer til å ha denne lista.. Flott iniativ, men jeg ville ha foretrukket å hatt det opp til S klasse. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet August 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 jau men en Sklasse bil som er tunet opp til U er jo UMULIG og slå rek med bil under S klasse som og er tunet opp til U... hvis du skjønte hva jeg mente der... S klassene med mods er overlegne mot en for eks Evo som er tunet til u klasse... Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 I time attack er det mer morsomt desto lavere klasse man har. Jeg kjører "time attack" i klasse D på Tsukuba. (prøver å komme høyt på scoreboardet.. og der er jo alle tidene til ALLE som har kjørt forza) Ligger snaut sekundet bak verdens beste nå med dårlig instilt girkasse. (kassa satt opp etter Laguna Seca) Ikke no slår følelsen av å slå sin egen pers med et par tusendeler :win Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 (endret) veit har fått pressa meg ned i 0,50,** med en r32 skyline i u klasse på tsukuba nå! bilder kommer senere :) vi gjør det sånn at dem som har tider og poste,poster dem også legger vi en liste på toppen på tsukuba! og lager en ny en med Neste bane på mandag... bare skriv hvilken klasse du kjørte tiden i etter tiden din :) Endret August 25, 2009 av Mr_Ford Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Skal ta meg en runde eller 30 senere i kveld og se etter hva jeg får til, må bare justere inn igjen bilen etter nurburgring kjøringa forrigje dag. 300km/t toppfart funker ikke på tsukuba:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 da starter jeg med min! Bil: Nissan Skyline R32 klasse U Tid:00.50.834 Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 slo ny en jeg... Bil: Audi AWE tuning S4 Tid: 00.50.668 Bane: Tsukuba Klasse: U Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Da har jeg prøvd noen runder også.. Bil: Porsche cayman Tid: 00.49.833 Bane: Tsukuba Klasse: U Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 (endret) FY faaaaaaaalllaaaan for en tid! nå må jeg sette meg ned å konse! :P Endret August 25, 2009 av Mr_Ford Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 hmmm er vel strengt talt en klasse S bil i utgangs punktet det momo... :P Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Det er vel en rein klasse U bil vel, vanlig F50 er S klasse. Ikke helt lovlig den vel? Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Får fyre opp boksen og se hva man får til.... når man kjøper bilen i karriere så kan den ikke ha høyere klasse enn A? eller ? Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Åja, var som faen a. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Får fyre opp boksen og se hva man får til.... når man kjøper bilen i karriere så kan den ikke ha høyere klasse enn A? eller ? stemmer :) Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg