Gå til innhold

Forza 2 Time attack!

Ranger emnet

Mr_Ford

Anbefalte innlegg

Det er vel en rein klasse U bil vel, vanlig F50 er S klasse.

Ikke helt lovlig den vel?

skjønner ikke hvordan du har klart tiden din!!! FY FAEN så du har kjørt! rett og slett imponerende har du noen tips og dele?

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skjønner ikke hvordan du har klart tiden din!!! FY FAEN så du har kjørt! rett og slett imponerende har du noen tips og dele?

takk for det :)

Samme for meg som for Momo, liker egentlig ikke U-klasse, er for mye effekt i forhold til grep syns jeg men..

på porscha bruker jeg sef 4 hjulstrekk også har jeg justert bilen så jeg har mest mulig grep på forhjulene. max down force, max stab.stag bak, dempere og fjærer er medium myk foran og ganske stiv bak, 30-70 på senterdiff og 10% diff foran osv for å få mest mulig feste foran. Bilen blir jo litt tail happy, så må være myk på gassen. Man taper mye tid på å understyre hele tiden. Prøv å justere så du har grep ut av svingene, tjener mye på det.

Endret av xxx4

gt: GTFIVE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde det ikke være en tid for alle klassene. Virker mer rett det. Setter du en tid med en u bil så må du nesstn ha en u bil for å ta den tiden igjenn

Dette er jo time attack med U-biler bare at vi må starte med en i utgangspunktet A-bil. Det er faktisk en genial regel MR_Ford har kommet med som gjør at det blir mange flere biler som blir konkuransedyktig :)

gt: GTFIVE

Lenke til kommentar
Del på andre sider