Mr_Ford Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Det er vel en rein klasse U bil vel, vanlig F50 er S klasse.Ikke helt lovlig den vel? skjønner ikke hvordan du har klart tiden din!!! FY FAEN så du har kjørt! rett og slett imponerende har du noen tips og dele? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 (endret) skjønner ikke hvordan du har klart tiden din!!! FY FAEN så du har kjørt! rett og slett imponerende har du noen tips og dele? takk for det :) Samme for meg som for Momo, liker egentlig ikke U-klasse, er for mye effekt i forhold til grep syns jeg men.. på porscha bruker jeg sef 4 hjulstrekk også har jeg justert bilen så jeg har mest mulig grep på forhjulene. max down force, max stab.stag bak, dempere og fjærer er medium myk foran og ganske stiv bak, 30-70 på senterdiff og 10% diff foran osv for å få mest mulig feste foran. Bilen blir jo litt tail happy, så må være myk på gassen. Man taper mye tid på å understyre hele tiden. Prøv å justere så du har grep ut av svingene, tjener mye på det. Endret August 26, 2009 av xxx4 Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 prøver å få til et ordntlig setup men sliter litt med det :) men takk for tips Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Greit da har jeg kjørt alt jeg klarte å kjøre og det ble en helt ok tid til meg og være... kjørte da med en skyline r32 i u klasse.... Tid: 0.50.070 Bane:Tsukuba Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Update side 1 Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 skal teste litt men dette er ikke min sterkeste side Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 langt ifra min sterkeste side heller men er jo bare for morro :) Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 får håpe det blir flere med denne gang :) Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Om jeg får igjen xboxen så skal jeg nok prøve jeg og ja! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 mitt bidrag på laguna seca Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 me ny bil Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet September 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 her er da min! skal slå den engang til! ligger 0.600 foran den helt til siste del av banen etter den ligger jeg under.... irriterende for jeg SKAL slå xxx4! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Burde det ikke være en tid for alle klassene. Virker mer rett det. Setter du en tid med en u bil så må du nesstn ha en u bil for å ta den tiden igjenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Burde det ikke være en tid for alle klassene. Virker mer rett det. Setter du en tid med en u bil så må du nesstn ha en u bil for å ta den tiden igjenn Dette er jo time attack med U-biler bare at vi må starte med en i utgangspunktet A-bil. Det er faktisk en genial regel MR_Ford har kommet med som gjør at det blir mange flere biler som blir konkuransedyktig :) Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 var det ikek til og med S som utgangs punkt da og kan moddes opp til og med klasse U? ligger selv 7-8 sekunder bak dere:P med lett overstyrt evo X.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg