plexxipuz Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 har ett problem. når bilen blir normal varm så sperrer den på 5000, så da har jeg skifta temp sensor som sender signal til både instrument å ecu. men ikke noe forskjell. om jeg drar ut kontakten til sensoren funker det fint samme hvor varm bilen er. har hatt bilen på diagnose å fiksa alle feil så hva kan være galt? defekt ny sensor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexxipuz Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 ingen som vet=(? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Ta en diagnosetest! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 har ett problem. når bilen blir normal varm så sperrer den på 5000, så da har jeg skifta temp sensor som sender signal til både instrument å ecu. men ikke noe forskjell. om jeg drar ut kontakten til sensoren funker det fint samme hvor varm bilen er. har hatt bilen på diagnose å fiksa alle feil så hva kan være galt? defekt ny sensor? Kan være ledningsbrudd til og ifra den føleren/dårlig kontakt :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg