Gou Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Kom øve denne tråden på Golf II forumet (dvs mangen har sitt det , å mangen har ikkje sitt det) http://www.vegvesen.no/vegvesen-SVVartikkel-SVVartikkelFullVisningSide_callerPage-1042188916512_1069341001403.html eg må jo bare sei.. her må me jo ta GLEDENE på forskudd.. må bare spør eg.. HAR DOKKE SITT NOE SÅ JÆVELIGT ? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Gou Kom øve denne tråden på Golf II forumet (dvs mangen har sitt det , å mangen har ikkje sitt det) http://www.vegvesen.no/vegvesen-SVVartikkel-SVVartikkelFullVisningSide_callerPage-1042188916512_1069341001403.html eg må jo bare sei.. her må me jo ta GLEDENE på forskudd.. må bare spør eg.. HAR DOKKE SITT NOE SÅ JÆVELIGT ? Det så øst-europeisk ut, hva enn dere måtte legge i det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Litt av problemet er at de nye skiltene er så brede i forhold til høyden. Det hjalp litt med den blå stripen (lurer på om man kan få EU-stjerne i stedet for flagget? :D) men ikke nok. Skriften er liksom litt for liten også... tenkte også i retning av Polen... eller muligens Finland. De er også for gjerrige på skriftstørrelsen. Men rett skal være rett, de er bedre enn dagens. Alt er bedre enn dagens... Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 fy faen for et stygt skilt.. kommer til å ødelegge bilen. Nei gi oss små skilter. for guds skyld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Januar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by spenol Litt av problemet er at de nye skiltene er så brede i forhold til høyden. Det hjalp litt med den blå stripen (lurer på om man kan få EU-stjerne i stedet for flagget? :D) men ikke nok. Skriften er liksom litt for liten også... tenkte også i retning av Polen... eller muligens Finland. De er også for gjerrige på skriftstørrelsen. Men rett skal være rett, de er bedre enn dagens. Alt er bedre enn dagens... ja et skilt så ser ut så et farge kart , det gjelde jo å holda bilen clean det. ......... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Jeg ble helt sjokka da jeg så de nye skiltene på nyhetene...så sinnsykt stygge......men blir de påbudt med det første? Har jo akkurat brukt 400 på nye skilter....da får staten betale!!!!!! Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 3(?) gangen skilt temaet er tatt opp..yeye...de er ikke OBLIGATORISKE! de kan kjøpes om du selv vil..men de kommer påmonterte på alle biler som blir NYREGISTRERTE fra sommern...litt usikker på dato.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Godt at de ikke er obligatoriske!!!!!!!! Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Hmmmmm....... Ganske like de engelske. Kanskje jeg skal skaffe meg nye på GTI Internationals med riktig nummer med GB og EU stjerner ;) Eller kanskje EU stjerner og N :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg