Gå til innhold

godkjenning biltilsynet

Ranger emnet

aakerman

Anbefalte innlegg

skal snart på godkjenning med min astra g på biltilsynet.

skal godkjenne senkesett,å den prosedyren skal gå greit.

men er det noe av dette jeg nevner her som kreves godkjent?

full styling(frontfanger,leppe,takvinge,hekkvinge o.l)

lykter foran å bak

effektanlegg

felger

det er med tuvpapirer på alt dette men er det noe som en kan bli tatt i teknisk kontroll for hvis det ike står i vognkort egentlig?

kom til å tenke på dette nå...:)

Mvh B.Aasen

Opel Astra G N`joy 1.6 twinport

Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinger bak skal visstnok ikke stikke mer enn så og så mye sies det. Men det er jo ikke verre enn at du tar opp temaet der og da. Eller ta en telefon på forhånd om du er redd for at de begynner å rive og slite av hekkspoilern din. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger tuv-papirer (som du har) på effektanlegget hvertfall.

Og de kommer til å jokke ihjel bilen din for å være sikker på at felgene ikke slår neppå.

resten kan jeg ikke si sikkert, men de er nøye på bakkeklaring.

lykke til

har vært inn noen ganger serru med senkesett. men hoder begynner og rulle hvis idioten begynner og rive å slite i hekkspoiler ja...angry2

den stikker ikke utafor noen plass egentlig heller.

å når jokking angår,så burde ikke det heller forekomme.

for skal han greie det må han hoppe oppå panseret,for stiv er biln hvertfall....

får håpe det er tilreisende kontrollør denne gangen også,å ikke en av de kverulantene som jobber på molde trafikkstasjon...

men så lenge en har papir fra produsent så burde de ikke begynne å ape seg til da,med tanke på plasten???

Mvh B.Aasen

Opel Astra G N`joy 1.6 twinport

Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider