Bassen67 Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Er det noen som vet hvor mange hk/Nm en TH350 gearkasse tåler hvis en går ut i fra at den er i normalt god stand? Jeg vurderer å kjøpe en bil med 454 som er borra og stroka til 494 cid. Den er bremsa i benk til ca 500 hk jeg vet ikke hvor stort dreiemoment den har. Selger viste ikke om gearkassa var forsterka. Bilen har en 10 bolt bakaksling.Holder dette oppsettet eller må jeg hvis jeg kjøper bilen regne store utgifter på gearkasse og bakaksling? Synsing og kvalifisert gjettning motas med takk:burger: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eddiecus Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Hvaslags bil står dette i da?? Vekt og feste har en del å si.. Men skal du være sikker på at det holder er det th400 som er tingen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bassen67 Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Det står i en 74 Monte Carlo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Litt OT: Skulle ikke tilfeldigvis være grønn eller hatt grønn som originalfarge? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bassen67 Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Grønn og svart. Kjenner du bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'n Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Kjøpe forsterka nybygget 400 kasse av meg :-) Siter http://www.cardomain.com/ride/2233875 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg