Terjeth Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Det fungerer sånn: Jeg begynner med denne posten, så skriver nestemann noe han vet om meg, eller evt. synes eller tror om meg. Så skriver han/hun etter det igjen, noe om personen over. F.eks: Jon sier at Terje liker VAG Nils sier at Jon har bart Åge sier at Nils bor på Toten and so on... Noen som er med? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Jeg vet at thevik er glad i VAG, er trønder uten bart, og liker å spille Playstation. Han har også prøvd å montere en i bilen sin. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Jeg vet at Yelsent er glad i japsebiler, og at han drømmer om AA-skilt på sin LY-registrerte bil. Og at han bor litt utenfor sentrum i byen sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Jeg vet at henne er blond og har fine pupper. :) Og at hun kjører audi :P Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Jeg vet at henne er blond og har fine pupper. :)Og at hun kjører audi :P Jeg vet bare at auda kjører rundt i en a4 og er i glad i audier.:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Jeg vet at Auda er trønder, har skiftet navn en del ganger på forumet, samt hatt utallige biler - selv om det ser ut som VAG er og blir favorittmerket. Han trener en del, jobber som drosjesjåfør for øyeblikket, og har nettopp fått sitt andre barn.:) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Jeg vet i likhet med "henne", at Yelsent har en Eclipse han svært gjerne ønsker AA-skilter på for å vise at han er fra Halden :) Han virker dessuten som en fornuftig og oppegående fyr. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Jeg veit at Laars bor i Asker, og har den råeste E30 M3 jeg har sett! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Jeg vet bare at auda kjører rundt i en a4 og er i glad i audier.:) Jeg vet at SprinterTuning har en jålete Sprinter og at vi var nær ved å møtes på storo forrige uke... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Eg er sikker på at JvhCossie likar Folkevogn (VolksWagen) og Audi. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Eg er sikker på at JvhCossie likar Folkevogn (VolksWagen) og Audi. Axtros 8x8 liker åpenbart Mercedes med drift på mange hjul, har mange bra synspunkter og bor på Sørlandet... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 B.T.i er minst like glad i Golf som megselv, og har dessuten maken felger som jeg har på min bil:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Jeg vet at thevik har et halvveis internasjonalt nick. Han hadde dessuten en snasen Corolla helt til skjebnen tilslutt innhentet han og fruen. Dermed ble det fornuftig stv:oohh Nå som lillemann/jente har blitt litt eldre kan far prosjektere med goflen uten å få veeeldig dårlig samvittighet :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Jeg vet at thevik har samme motor i 80'n sin som jeg har i konebilen. Og sivilstatusen hans er Gift kokk:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Jeg veit at Kong Erik hadde en grisesprek S6 og et par Rottiser. Og en Sierra XR4x4 Turboprosjekt som sikkert står like rolig den dag i dag :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg