Kong-Erik J Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Jeg veit at Kong Erik hadde en grisesprek S6 og et par Rottiser. Og en Sierra XR4x4 Turboprosjekt som sikkert står like rolig den dag i dag :D Vet Jvh bor i hurdal med Marita. Har 1 barn og er lastebilsjafør. (Ikke like rolig faktisk. Har den på veien før snøen som kommer er borte igjen) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Vet Jvh bor i hurdal med Marita. Har 1 barn og er lastebilsjafør. (Ikke like rolig faktisk. Har den på veien før snøen som kommer er borte igjen) Kong-Erik J har muligens samme navn som meg, elsker Audi og hans første tråd omhandlet ohm (ref profil:P ) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Phantom er sikkert en snobb fra stavanger, som sikkert lever av olja i byen, og kjører snobbebil =D Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Hufsa er en trønder som liker hjemmebrent,skinnvest og har bart. Drømmer om og bli en drifter,men kjører framhjulstrekker fordi han syns det er sikrere på glatt føre :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 millhouse er av den sjeldne typen som tør å stikke seg litt ut fra mengden. Han kjører en meget modifisert Charade som jeg faktisk må innrømme at jeg synes er litt kul :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Nytern tror jeg er glad i skrot, og dessuten skjemmes han over bruksbilen sin. Han er også en trussel mot skogsbjørn. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 thevik har en rå spoiler på golfen sin :) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 thevik har en rå spoiler på golfen sin :) Sondre W har fylt hattehylla med lyd, kjører og/eller bygger opp en Golf Mk2 i all hemmelighet.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 B.T.I Kjører tøff golf! Og han elsker VAG. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Næssen er Volvomann og går det andre året på VGS. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Actros er veldig glad i traktorer og lastebiler :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Auda er vell fra samme by som meg, som også kjører VAG, men av mye nyere type en min, å han er ivrig bruker av kosekroken for Audi. Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Hufsa er trønder og drømmer mye om bakhjulstrækk. Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Sprintertuning er ifra langt inni oslo, kjører en lat sprinter som han ønsker indelig skal lage dumpventillyd når den girer.. Han vet også at han kan få tak i slike tvilsome "turbodiesel dumpventiler", men han har slått fra seg tanken. Ellers er han vel som folk flest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Jeg vet at han over her liker schvære biler med enda større motor :D Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg